Sürekli değişen bir dünyada, özellikle moda söz konusu olduğunda hiçbir sektör güvenli değildir. Bu konuda çok net olan biri de trendlerin panoramasını, iyi giyinmenin anahtarlarını ve hedefe ulaşmak için aksesuarların sahip olduğu gücü tartıştığımız tasarımcı Tissa Fontaneda.
Herhangi bir moda tutkunu için Tissa Fontaneda ismi ağırlık taşır. Tasarımları bile kraliyet ailesi üyeleri tarafından seçildiğinden, kendi adını taşıyan markasını gelişmişlik ve zarafetin referans noktası haline getiren bir aksesuar tasarımcısıdır. ileÜrdünlü eina Rania ve İspanya Kraliçesi Letizia.
“Parça tasarladığınızda ve bunu en kaliteli malzeme ve süreçlerle yapmaya çalıştığınızda fark ediliyor ve insanlar fark ediyor“. Bu, tasarımcının parçalarının kraliyet evlerinin favorileri arasında nasıl kaldığını tartıştıktan sonra yorum yaptığı bir şey.
Moda endüstrisinin gelişimi
Bu makaledeki başlıklar
Fontaneda, sektörde çalıştığı süre boyunca 180 derecelik değişimi ilk elden gözlemlediğini ve deneyimlediğini belirterek, şunları kaydetti:Moda daha yaratıcıydıbu da bizi sorgulamaya itiyor Bugün sektörde yaratıcılığı nerede görüyoruz?
Gerçek şu ki, arzın olduğu bir dünyada yaşıyoruz. moda tutkunu Çok büyük. Farklı markalar hızlı moda Tasarım ve silüet açısından aradığımız özellikleri karşılayan kıyafetleri bize sunuyorlar ve bunu uygun fiyata yapıyorlar.
Aynı zamanda lüks sayılan markalarda ve büyük moda evlerinde de bir değişim gördük. Başlangıçta işçiliği, detaylara gösterilen özeni ve sınırlı parça üretimini ön planda tutan ürünlerle başlayan ürünler, bugün üretim süreçlerini değiştirerek endüstriyel hale getirdiler. halkın önünde daha büyük bir teklifte bulunmak.
Bu çağın zorluğu da bu, benzersiz parçalar bulmak. Dijitalleşmenin ve modanın sektör olarak hakim olduğu bir dünyada, dünyanın her branşında aynı çanta tasarımına rastlamak ve “orijinallik” kavramının kaybolması, benzersiz parça bulmayı giderek zorlaştırıyor.
Aksesuarların gücü
Ancak Tissa gibi fark yaratmaya çalışan insanlar olduğu için her şey bitmiş değil. Deneyimine göre, İspanyol evi Loewe’de (şu anda dünyanın en önemli markası olarak kabul ediliyor) geçirdiği zaman öne çıkıyor ve bu arka planda yer almasına rağmen, Fontaneda, olarak bilinen popüler logo kültürünü eleştirdi. logo çılgınlığıÇünkü “iyi bir aksesuarın logoya sahip olmakla tanımlanmadığını” düşünüyor.
Buna karşılık, hızlı moda hakkındaki görüşleri o kadar da sert değil ve bunu garanti ediyor; Bakmak tepeden tırnağa *markayı buraya girin hızlı moda*, “İyi bir aksesuar sizi bir milyon dolar gibi gösterebilir“.
Benimİspanya’dan Letizia ve Ürdün’den Rania gibi kraliyet mensuplarının Fontaneda çantalarını favorilerinden biri olarak görmesinin nedeni de budur. buna göre Bunlar logo içermeyen, sade ve çok zarif, her ayrıntıya dikkat edilen kaliteli aksesuarlardır.
Tissa Fontaneda parçalarının detayları
Çoğunlukla İspanya’da yetişen Alman yerli tarafından tasarlanan parçaların değeri, üretim ve malzeme kalitesinde yatmaktadır. Patricia için (ilk adı gibi) işçilik, tıpkı aksesuarlarını oluştururken kullandığı malzemelerin kalitesi gibi, parça yaratmanın temel bir parçası.
Bu yetenekli yaratıcının çok net bir şekilde anladığı şey şu: “cildin kalitesi zaman geçtikçe görülür: etkisi yıpranmış Kırılmanın veya kötü muamelenin aksine, kullanımı her aksesuara benzersiz bir kişilik kazandıran parçanın“ bu nedenle müşterilerine dayanıklı ve dayanıklı çantalar sunmak için hammaddesine çok dikkat ediyor.
Aynı şekilde ve Kişisel pul ararken kullandığı kuzu derisinin merak edilenleri arasında baloncuklu doku oluşturan bir tekniğe maruz kalması dikkat çekiyor. örgülü deri veya logolarına damga vuran diğer markalarla Bottega Veneta tarzında, Çok eğlenceli ama büyük bir zarafet ve simetriye sahip, tanınabilir bir desen yarattı.
Tasarımcı, parçalarının ardındaki ilham ve yaratıcı süreç sorulduğunda, çevresinin oldukça farkında olduğunu söyledi. “Sürekli dünyayı dolaşarak tedarikçi ve malzeme arıyorum. Yerleşik bir metodolojim olmasa da insanları, yaptıklarını, nasıl bir araya geldiklerini izlemeyi seviyorum, bunları analiz etmeyi büyüleyici buluyorum.”
Kraliyet ailesinin favorileri
Sanılanın aksine pua giyen hükümdarlarla ilk tanışan Tissa Fontaneda olmadı. Tasarımcının teklifinde değer bulanlar onlardı. Kraliyet tarzından bahsettiğimizde takip edilmesi gereken protokoller var, ancak bu onların sıkıcı bir şekilde giyinmeleri gerektiği anlamına gelmiyor, aksine Tissa Fontaneda’yı ve tasarımlarını tanımlayan iki özellik olan zarafeti ve inceliği her zaman ön planda tutuyorlar. .